Wedstrijd app seizoen 2017-2018

25 maart 2017 10:00

Update gegevens t.b.v. wedstrijdzaken app

Het invullen van het wedstrijdformulier zal vanaf seizoen 2017-2018 uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app op een smartphone gaan.

Onderdeel van de Wedstrijdzaken-app zijn ook de digitale spelerspassen. Hierdoor worden de huidige plastic spelerspassen met ingang van volgend seizoen afgeschaft.

Per 4 maart is het daarom, voor dit lopende seizoen, toegestaan om te spelen met een geldige officiële legitimatie in plaats van een spelerspas. Verlopen spelerspassen hoeven na 3 maart niet meer vernieuwd te worden.

In de toekomst zal een spelerspas ook niet meer verlopen; dit proces gaat volledig digitaal.

Om de wedstrijdzaken app te kunnen gebruiken is uw emailadres nodig, geef deze zo snel mogelijk aan ons door via het formulier wedstrijdzaken app.