Voorbereiding voetbalseizoen 2018/2019

20 augustus 2018 10:00

De A-selectie is begonnen met de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen. De jeugd en B-selectie starten volgende week.

De voorlopige A-selectie heeft de eerste week van de voorbereiding erop zitten. Ondanks het niet kunnen trainen op sportpark de Heidkamp, is er in Surhuisterveen en Opeinde op kunstgras getraind. Voor de start van de bekerwedstrijden, die 1 september van start gaat, staan er een drietal oefenwedstrijden gepland:

- Dinsdag 21 augustus: Surhuisterveen 1 - Suameer 1 om 20:00 uur in                     Surhuisterveen.
- Zaterdag 25 augustus: Suameer 1 - t Fean 58 2 om 14:30 uur in Sumar (o.v.b.)
- Dinsdag 28 augustus: Suameer 1 -Wipolia 1 om 20:00 uur in Sumar (o.v.b.).

De jeugdteams en de B-selectie zullen in de week van 27 augustus beginnen met de trainingen, waarnaar zij ook 1 september starten met hun eerste bekerwedstrijd.

Wij zien u graag langs de lijn!!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!