VV Suameer zoekt vrijwilligers!!

20 januari 2019 19:45

Naast deze dringende oproep voor scheidsrechters zouden we ook graag versterkt willen worden door:

• Kantinepersoneel voor de zaterdagmiddag;
• Jeugdtrainer JO9;
• Elke vrijwilliger is welkom!

Het 1ste halfjaar van het voetbalseizoen 2018/2019 zit er al weer op. Dit seizoen is gestart met 7 jeugdteams (5 jongensteams, 1 gemengd team en 1 meisjesteams). De samenwerking die vorig seizoen is gestart met V.V. Eastermar is dit seizoen uitgebreid van 1 jeugdteam naar 2 jeugdteams(JO 19 en JO 17). In deze teams spelen zowel leden van V.V. Suameer als van V.V. Eastermar. Een mooie samenwerking die volgend seizoen waarschijnlijk doorgezet wordt.

In de afgelopen halfjaar hebben zich ongeveer 10 nieuwe jeugdleden aangemeld. Hierdoor kan er in februari twee jeugdteams extra beginnen aan de voorjaarscompetitie, wat bekend dat V.V. Suameer na de winterstop in totaal 9 jeugdteams heeft, waarvan 8 jeugdteams hun thuiswedstrijden spelen in Sumar.

Om deze jeugdteams allemaal te kunnen laten voetballen is V.V. Suameer dringend opzoek naar scheidsrechters. Dit geldt voor zowel de 8 jeugdteams als voor het 2de senioren elftal. De afgelopen jaren is het steeds lastiger geweest om scheidsrechters te vinden, nu dreigen de huidige scheidsrechters nagenoeg wekelijks te moeten fluiten. Om het ook voor deze scheidsrechters leuk te houden zoeken we nu dringend nieuwe scheidsrechters.

Er zijn verschillende soorten: Zo spelen ons JO17, JO15, JO13 en MO13 net als ons 2de senioren elftal op een groot veld met grensrechters. De JO11 speelt hun wedstrijd op een klein veld zonder grensrechters en vanaf dit seizoen spelen onze JO10 en JO9 zes tegen zes op een kwart veld met een “spelbegeleider” i.p.v. scheidsrechter. De spelbegeleider staat in principe naast het veld.

• • Kantinepersoneel voor de zaterdagmiddag;
  • • Jeugdtrainer JO9;
  • • Elke vrijwilliger is welkom!

Laat je belangstelling aan iemand van het hoofdbestuur of jeugdcommissie weten!
Mailen mag ook naar [email protected]

Bekijk ook onze website: www.vvsuameer.nl en/of facebookpagina: www.facebook.com/vvsuameer

Bestuur: Binne de Vries, Edwin v/d Galiën, Lammert de Vries, Sven Bakker, Jan Mulder, Aldert Koster en Bertus de Jong
Jeugdcommissie: Willem v/d Veer, Doetie Regnerus, Allert Koster, André vd Meer, Harmina Hoekstra, Jelle Vlietstra en Froukje Jelsma.