Afscheid trainers

5 december 2019 23:45

Helaas moet VV Suameer mededelen dat aan het eind van het seizoen 2019 /2020 de samenwerking tussen VV Suameer en trainer Lieuwe van der Wijk wordt beëindigd. In goed overleg met de club heeft Lieuwe besloten zijn contract niet te verlengen.

Lieuwe van der Wijk kwam in 2018 bij onze club en heeft in deze korte tijd zijn stempel op het team weten te drukken en bewezen een toegevoegde waarde voor onze vereniging te zijn.

VV Suameer vindt het dan ook erg jammer dat hij er voor gekozen heeft om zijn contract niet te verlengen, maar wij begrijpen en respecteren Lieuwe zijn beslissing. Uiteraard hopen wij dat Lieuwe een mooie nieuwe club vind, waar hij verder kan werken aan zijn trainerscarrière.

Daarnaast heeft Jochum van der Veen ook besloten zijn contract niet te verlengen. Jochum is jaren lang actief geweest binnen de vereniging. Als voetballer, trainer en vrijwilliger.

Het bestuur vindt het erg jammer dat Jochum stopt, maar ook zijn besluit begrijpen en respecteren wij. We willen Jochum dan ook heel erg bedanken voor zijn tijd en energie die hij al die jaren in onze club heeft gestoken. En hopen dat Jochum nog vaak op “de heide “ te vinden zal zijn.