Informatie mbt Coronavirus

15 maart 2020 17:45

Aan alle leden, trainers, leiders, vrijwilligers, ouders.

N.a.v de recente ontwikkelingen rond het corona-virus heeft het bestuur besloten om tot 6 april (of indien nodig langer) alle activiteiten in en rond de vereniging te annuleren.

Dat betekent dat er niet meer getraind kan worden, dat er geen (oefen)wedstrijden georganiseerd mogen worden en dat alle geplande activiteiten in de kantine geannuleerd worden
.
Wij hebben dit besluit genomen om het risico op verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen en gezondheidsrisico’s zoveel mogelijk in te dammen.

Het bestuur overlegt regelmatig over de stand van zaken en zal bij nieuwe richtlijnen opnieuw communiceren.

Het bestuur.