V.V. Suameer organiseert zaterdagochtend 1 mei een Vriendendag.

20 april 2021 15:15

Alle jongens leden van V.V. Suameer mogen die dag hun vriendje, buurjongen of neefje van tussen de 6 t/m 12 jaar meenemen om samen te gaan voetballen. De Vriendendag van V.V Suameer op Sportpark de Heidkamp begint om 9:30 uur (inloop 9:15 uur) en duurt tot en met 11:15 uur.

Tijdens de Vriendendag wordt er in groepjes een parcours afgelegd met verschillende voetbaloefeningen. Doel van deze dag is om nog meer jongens kennis te laten maken met de voetbalsport en te zorgen voor een leuke activiteit voor onze eigen leden in deze coronatijd.

Aanmelden met naam en leeftijd kan tot uiterlijk vrijdag 30 april via [email protected] of via Harmina Hoekstra-de Boer.

Kijk hier de geslaagde Vriendinnendag terug die we hielden op 10 april: Vriendinnendag 10 april 2021

Vanuit de Jeugdcommissie V.V. Suameer,

Willem van der Veer

Harmina Hoekstra-de Boer

Auke Hansma

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!