Aanmeldformulier

AanmeldformulierNieuw

Geef hier het emailadres op voor het ontvangen van club- en team informatie zoals het programma en nieuwsbrief.
Voor leden van 16 jaar en ouder is het verplicht om een legitimatie op te geven.
Geef hier het nummer van uw identiteitsbewijs op (alleen nodig voor leden van 16 jaar en ouder).

Een vereniging is geen sportschool, dat wil zeggen het betalen van contributie het recht tot meedoen geeft, maar een vereniging heeft leden, geen klanten. Al het werk zullen de leden samen moeten doen. Iedereen zal haar/zijn steentje bij moeten dragen, hoe klein dat steentje ook is. We vragen leden of hun ouders om op te geven voor welke taken we ze mogen benaderen

Bent u op dit moment lid, of bent u eerder lid geweest van een andere voetbal vereniging? Geef dan hier deze vereniging aan.

Niemand Buitenspel:
Maakt u nu gebruik van Stichting Leergeld, Jeugdfondsen Sport & Cultuur of het Volwassenfonds?

(Deze vraag moet u beantwoorden als u gebruik wilt maken van de 'Niemand Buitenspel' regeling.)

Niemand Buitenspel:
Wilt u dat onze financiële contactpersoon contact opneemt?

(Deze vraag moet u beantwoorden als u gebruikt wilt maken van de 'Niemand Buitenspel' regeling)

Niemand Buitenspel:
Heeft u nog andere vragen over 'Niemand Buitenspel' of de financiele adviseur?

U heeft kennisgenomen van onderstaande regels m.b.t. het lidmaatschap van vv Suameer:

1.) Het lidmaatschap geldt voor een heel seizoen en loopt van 1 augustus t/m 31 juli.

2.) Opzeggingen uitsluitend via het formulier op deze website voor 1 juni.

3.) Bij voortijdige opzegging blijft het gehele contributie bedrag verschuldigd.

4.) De contributie wordt jaarlijks vastgesteld door de algemene ledenvergadering.

Incasso machtiging. U verklaart dat de ingevulde gegevens juist zijn en verleent hierbij met ingang van heden tot schriftelijke wederopzegging, machtiging aan vv Suameer om van zijn/haar bankrekening in maandelijkse termijnen het contributiebedrag behorende bij de leeftijd of categorie af te schrijven

Wilt u gebruik maken van de 'Niemand Buitenspel' regeling? En heeft u aangegeven dat u graag advies hier over wil van onze financieel adviseur? Dan zal hij u uitleggen hoe het betalen van de contributie zal worden geregeld.

vv Suameer hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In onze Privacy policy willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Als vv Suameer zijn wij verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Indien u na het doornemen van ons Privacy policy, of in algemenere zin, vragen heeft hierover of contact met ons wenst op te nemen kan dit via de contactgegevens op deze website.

* = verplicht