Programma jubileumdag VV Suameer

30 augustus 2023 15:45

Op vrijdag 15 september is het zover, v.v. Suameer bestaat 75 jaar. Dit kunnen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom willen we jullie als dorpsgenoten uitnodigen dit met ons te komen vieren. Het programma ziet er als volgt uit:

Vrijdag 15 september

19.30 uur Dames 7x7-toernooi VR18+ en VR30+ met na afloop een feestelijke nazit

Zaterdag 16 september

Hele dag Tentoonstelling over de vereniging in de kantine

08.30-13.00 Thuiswedstrijden jeugdteams met individuele en teamfotosessie

13.00-13.30 Teamfoto’s 1e en 2e elftal

13.30-17.00 Heren-mixtoernooi voor leden, oud-leden en aanverwanten

13.30-14.30 Activiteit voor jeugd t/m 10 jaar

14.30-15.30 Activiteit voor jeugd t/m 16 jaar

16.00-19.00 Reünie

17.00-19.00 Een hapje eten

18.00-19.00 Schijt je rijk (zie poster)

19.00-20.45 Receptie

21.00-01.00 Feest met Melody!

Voor het heren-mixtoernooi vragen we je van tevoren op te geven, zodat wij alvast een teamindeling kunnen maken. Heb je ooit bij v.vSuameer gespeeld of speel je daar nu nog? Geef je dan op en kom (nog een keer) een potje voetballen met je oude en nieuwe vrienden! Voor wie niet langer meer de conditie van een topsporter heeft: wees gerust, er kan altijd worden gewisseld. Overigens moet ook elk team een coach en supporters hebben natuurlijk.

Na de inspanning is er natuurlijk alle tijd voor ontspanning. Tijdens de derde helft, in dit geval de reünie, kunnen er sterke verhalen worden uitgewisseld en herinneringen worden opgehaald. Ook als je dameslid, kantinedame/-heer, trainer, leider, scheidsrechter of wat dan ook was of bent. Kom vooral!

Niet iedereen woont natuurlijk meer in Suameer, dus we willen iedereen ook vragen vroegere teamgenoten uit te nodigen, zodat we er een onvergetelijke middag van kunnen maken.

Opgave voor deelname aan het toernooi kan via Bert van Schepen, 06-12486137. De reünie en andere festiviteiten zijn zonder opgave te bezoeken. Tot dan!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!