Aanmelden als (spelend) lid van Voetbal Vereniging Suameer

Aanmelden kan uitsluitend door het invullen van ons digitale aanmeldformulier.
U vind de link naar het aanemeldformulier onder aan deze pagina.
Neem onderstaande tekst eerst goed door.

Algemene informatie:

Pas na toekenning van een relatienummer door de KNVB is het nieuwe lid speelgerechtigd alsmede verzekerd tijdens wedstrijden, trainingen en andere clubactiviteiten. Deelname aan één van de hiervoor genoemde activiteiten voor acceptatie door de KNVB geschiedt op eigen risico.

Persoonsgegevens:

De gegevens vermeld op dit aanmeldingsformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging in verband met alle verenigingsactiviteiten, maar ook om het lid te kunnen bereiken voor mededelingen en voor de vaststelling en de inning van de contributie. Ondergetekende geeft toestemming om zijn/haar gegevens door te geven aan de KNVB in verband met de aanmelding als lid en verklaart ermee bekend te zijn dat de KNVB de adresgegevens ook aanwendt voor acties van onder andere KNVB-sponsors en ter beschikking stelt in verband met onderzoeksactiviteiten.

Leeftijdgrenzen:

Een nieuw lid moet minimaal 5 jaar of ouder zijn. Voor de 6e verjaardag mag het nieuwe lid niet in wedstrijdverband meedoen maar kan dus alleen deelnemen aan de trainingen. Zodra het nieuwe lid 6 jaar wordt mag deelgenomen worden aan de competitie. Het jeugd bestuur zorgt ervoor dat het nieuwe lid wordt ingedeeld in een team. Natuurlijk bestaat er, in overleg met het jeugdbestuur, altijd de mogelijkheid om een paar keer zonder verdere verplichtingen mee te doen aan een training.

Contributie:

De verschuldigde contributie zal d.m.v. automatische incasso van bank/gironummer worden afgeschreven. De hoogte van de contributie hangt o.a. af van de leeftijd van het nieuwe lid. De precieze bedragen staan in het bewaarnummer van v.v. Suameer wat aan het begin van elk nieuw seizoen wordt uitgebracht.

Voor overige vragen kan altijd contact worden opgenomen met iemand van het (jeugd) bestuur van onze vereniging.

Niemand Buitenspel:

porten wil je blijven doen, ook als je geldzorgen hebt. Niet iedereen kan de contributie betalen. Tegenwoordig hebben 1 op de 11 gezinnen te maken met financiële problemen. Dat is niet vreemd in tijden van inflatie en hoge energierekeningen. VV Suameer is daarom aangesloten bij het Niemand Buitenspel programma. Een initatief dat blijven sporten mogelijk wil maken voor iedereen, ook in financieel moeilijke tijden. Op het aanmeldformulier staan enkele vragen die u dient in te vullen als u gebruik zou willen maken van het Niemand Buitenspel programma.

Informatie over hulp bij geldzorgen vind je op www.Geldfit.nl/voetbal. Wij helpen u graag op weg naar de juiste hulp. Binnen onze vereniging is Romke de Vries Financieel Contactpersoon. Hij is te bereiken op [email protected].

--> Ga door naar het aanmeldformulier: aanmeldformulier.