VV Suameer op zoek naar jeugdtrainer(s)

12 november 2017 22:15

VV Suameer is per direct op zoek naar enthousiaste jeugdtrainer(s) voor onze JO13 en JO15.

Taken:

- Je leidt de trainingen 2x in de week.

- Op zaterdagen coach je je team

- Staat nauw in contact met hoofd jeugdopleiding en jeugdcommissie.

- Probeert mee te denken in het proces hoe je jeugd kan opleiden.

Wat zoeken wij:

- Een trainer die zich verbonden voelt met de jeugd.

- Iemand die duidelijk aan kan voelen wat een groep nodig heeft maar zo nodig er ook boven kan staan.

- Iemand die een training kan geven die betekenis vol is en de spelers uit kan dagen.

- Iemand die zich wil verdiepen in de club en zich voor langere termijn wil inzetten voor de club.

Suameer is vanaf dit seizoen bezig om de jeugd een nieuwe boost te geven en om te kijken waarin we onze jeugd beter kunnen laten ontwikkelen. Hierin kan jij een grote rol gaan spelen.

Ben jij iemand die al langere tijd een ambitie heeft voor het trainerschap en wil kijken wat het inhoudt dan bieden wij jou deze kans.

Voor interesse kun je bellen met Willem van der Veer – 0651024835 of met Arend de Boer -0646373250