vv Suameer zoekt een nieuwe hoofdtrainer

19 februari 2020 21:30

VV Suameer is in 1948 opgericht en haar mooie sportcomplex de Heidkamp ligt net buiten het dorp op “ de Heide “. De club heeft op dit moment zo`n 180 actieve leden die ondersteunt worden door ongeveer 90 vrijwilligers. En hechte club met trouwe supporters.
Voor het seizoen 2020/2021 is VV Suameer op zoek naar een enthousiaste hoofdtrainer voor het eerste elftal, momenteel uitkomend in de zaterdag Vijfde Klasse C.

Hoofdtrainer VV Suameer

Wij zoeken een enthousiaste trainer:
- met een geldige trainerslicentie
- die de trainingen van het 1ste elftal op dinsdag- en donderdagavond verzorgt
- het 1ste elftal zaterdags begeleid
- rust en duidelijkheid uitstraalt
- die gemakkelijk en open communiceert met spelers, begeleiding en bestuur
- een goede samenwerking met de trainer(s) van het tweede elftal en jeugdelftallen
We bieden:
- Prima trainingsfaciliteiten
- Een gezellige dorpsvereniging
- Een passende financiële vergoeding

Interesse:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met voorzitter Binne de Vries (06-57854744).
Uw sollicitatie inclusief CV kunt u voor 9 Maart mailen naar [email protected]